EMRAH

به وبلاگ هواداران امراه خوش آمدید

EMRAH

به وبلاگ هواداران امراه خوش آمدید

Terzi'nin Oğlu -Şarki Sozu


 

 

 

Terzi'nin Oğlu (2011)
 

 

BENİM DE ALLAH'IM

Ayrılığa esir düştü sevgim
Bende yenildim aşka
Hangi yasayı çiğnedim ben
Seni sevmekten başka

Yalan değil canım yandı
Böyle yanmam bir daha
Sen adımı anmıyorsan
Bende anmam bir daha

Sana vermediğim bir gururum kaldı
Yeter bu sevgiden çektiğim günahım
Bana ah etmekten bıkmadın mı hala
El açtığın ALLAH benim de ALLAH’ım

SÖZ :HAKKI YALÇIN
MÜZİK :EMRAH (ERDOĞAN) 

Top

 

İADE

Bu sefer terk eden ben olacağım
Böylelikle intikam alacağım
Geçmişte yaşanmış ne varsa
Çektirdiğin acıların hesabını soracağım

Aklım başıma geldi geç de olsa
Bıraktım seni senle ara cesaretin varsa

Bunu çoktan hak ettin sen birazcık haddini bilsen
Mümkün değil pişman olup dönsen
Çok büyük yeminler ediyorum zamanıma yanıyorum
Aldığım çöplüğe iade ediyorum


SÖZ :EMRAH (ERDOĞAN)
MÜZİK :EMRAH (ERDOĞAN) 

Top

 

RİYAKAR

Ben hiç bu kadar riyakar olacağını düşünemezdim
Ben hiç bu kadar insafsız olacağını tahmin edemezdim

Meğer bir oyunun parçası olmuşum yazık değil mi bana
ALLAH’a havale ediyorum seni hesabını sen ver ona

Ben çok sevdim sen bunu bilemedin
Ben çok sevdim sen bunu hak etmedin
Sen bize neden kıydın biz ne büyük yeminler ettik
Bak işte olmaz denen şey oldu gördün mü aşkın sonuna geldik


SÖZ :EMRAH (ERDOĞAN)
MÜZİK :EMRAH (ERDOĞAN) 

Top

 

AŞKIN İMZASI

Bu aşkın imzası gözlerin sanki benim için
Yakışıyor dünyayı titretir bil ki için için
Ben sevdim aşkınla dünyayı yakan deli gibi
Usulca gözünden yağmurlar akan senin gibi
Sol yanım doğuştan alışık sana kana kana
Her yanım aşkına sarmaşık


Geçmişini soyunda gel aşkımızı giyin de gel
Sen her neysen kabulümsün acı tatlı huyunla gel


SÖZ :HAKKI YALÇIN
MÜZİK :EMRAH (ERDOĞAN 

Top

 

İSTANBUL'U BENDEN SORUNLAR

Bu gece seninle son buluşmamız lütfen sus ve dinle
Acı gelebilir sözlerim sana vedalaş benimle

Sevenlerin ahı yerde kalmıyor senin günahını yüreğin çeksin
Bir daha yüzümü görmeyeceksin aşkı ayrılıkla öğreneceksin

Bu gece İstanbul’u benden sorsunlar
Yarından sonra beni sen anlatırsın
Aşkta kim kazanmış kimmiş kaybeden
Bunu da kalbine hatırlatırsın

SÖZ :HAKKI YALÇIN
MÜZİK :EMRAH (ERDOĞAN) 

Top

 

MAHŞERİDE VAR

Neyine yetmez birkaç damla yaş döktüysem
Gönlüm affetmez ben ne kadar affettiysem
Yüreğim yerli yerinde kokun duruyor bak tenimde
Aşk sende hayat süsü bende sevda öyküsü

Ömrü ziyan kalbin artık çok düşünmesin
Anıların üzerini ört üşümesin
Senden sonra kalbim artık sanki taş duvar
Dünyada sen kazandıysan mahşeri de var


SÖZ :HAKKI YALÇIN
MÜZİK :EMRAH (ERDOĞAN) 

Top

 

Aç Kapıyı Ben Geldim (Annem)


Bir sen beni canım deyip sararsın annem
Bir sen beni hiçbir şey beklemeden seversin annem

Kimse sen gibi sevmez annem
Kimse sen gibi yanmaz annem
Kimse sen gibi bakmaz annem
Aç kapıyı ben geldim

Şimdi kendimi senin kollarına atıyorum annem izin ver ne olur
Şimdi gözünün içine baka baka ağlıyorum annem


SÖZ : EMRAH (ERDOĞAN)
MÜZİK :EMRAH (ERDOĞAN) 

Top