EMRAH

به وبلاگ هواداران امراه خوش آمدید

EMRAH

به وبلاگ هواداران امراه خوش آمدید

Ağam Ağam Şarki Sozu

 

Ağam Ağam 1983



AYRILIĞI SEN İSTEDİN

Ayrılığı sen istedin
Hiç ayrılmam bana derdin
Demedim mi sana yarim
Çok muhabbet tez ayrılığı getirir

Ayrılık kolay değil
Onu gel sen bana sor
Günlerim yanlız seni
Aramakla geçiyor

Kullar ayırdı bizi
Elimizden ne gelir
Sabrın sonu selamettir
Başa gelen çekilir

Bahtiyar olamadım
Garibim şu cihanda
Bir gün bende ölürsem
Arkamdan sen ağlama

Kullar ayırdı bizi
Elimizden ne gelir
Sabrın sonu selamettir
Başa gelen çekilir

Top Page
top



AĞAM AĞAM

Ağam ağam öz ağam
zikir söyle gez Ağam
Muhabbet ölüncedir
Deme gözden uzağam

Di gel gözüm gel
Men sene gözüm demem
Çörle düşer kör olur
Men sene gülüm demem
Gülün ömrü az olur
Men sene reyhan demem
Yaprak döker dal olur
Men sene derviş demem
Bost giyer Abdal olur
Men sene begim diyerem
Dayım bekler bek olur

Kaynak: Abdulvahit Kuzecioglu
Yöre: Kerkük

Top Page
top
 


NE GÜZEL YARATMIŞ

Ne güzel yaratmış yar seni yaradan
Değmesin zülüfler teller incinir
Güzelsin sevgilim
Gülden goncadan
Uzanmasın sana eller incinir

Korkarım adını yar senin anmaktan
Uzanmasın sana eller sana incinir
Güzelsin sevgilim gülden goncadan
Değmesin zülüfler teller incinir

Top Page
top

 


ÇAYIN ÖTE YÜZÜNDE

Çayın öte yüzünde
Ceylan oynar düzünde
Ben yarimi tanırım
Çifte ben var yüzünde

Ağam yar deyme bana
Paşam yar değme bana
Toyda vuruldun sana

Çay içide çağlarım
Ufak ufak ağlarım
Deseler yarin gelmiş
Çifte kurban bağlarım

Ağam yar deyme bana
Paşam yar değme bana
Toyda vuruldun sana

Top Page
top

 


SUZAN

Kırklar dağının düzü
ziyaret çarptı bizi
Kör olasan suzan suzi
Ziyarte çarptı bizi

Köprünün orda gözü
Sular apardı bizi
Kör olasan suzan suzi
Evliya çarptı bizi

Köprü altı kapkara
Suzan gel beni ara
Saçlarına kumlar dolmuş
Tarak getir sen tara

Top Page
top
 



BEN YETİM

Ben yetim ben yetim ben yetim vay
Ben öksüz ben öksüz ben yetim vay
Binmişsen binmişsen dert atına
Yavaş get yavaş get ben yetim vay

Ağlama ağlama gel ağlama
Zaman zamana bel bağlama
Gün gelir gün gelir bu da geçer
Aç gözün aç gözün ağlama vay

Kaynak: Nizamettin Ariç
Yöre: Agri

Notasi: Ben Yetim Ben Yetim

Top Page
top
 


AYAĞINDA KUNDURA

Ayağında kundura
Yar gelir dura dura
Ölürem ben ölürem vah
Genç ömrümü çürüttüm
Sineme vura vura
Ölürem ben ölürem

Ölürem ben ölürem
Nere gitsen gelirem
Ben bir yetim çocuğum
Arar seni bulurum

Top Page
top

 


SANA DERTLİ DERLER AĞRI

Sana derler dertli Ağrı
Başın hep dumanlı karlı
Aslı'ya kavuşmak için
Kerem seni aştı Ağrı

Aman Ağrı canım Ağrı
Yol ver yare gidem gayrı

Bütün dağların pirisin
Süslü bir gelin gibisin
Kurdun kuşun yuvasısın
Gögsün cennet yatağıdır

Aman Ağrı canım Ağrı
Yol ver yare gidem gayrı

Top Page
top
 


MEZARIMA ANAM GELMESİN

Yarim beni terk ediyor
Herkes nerdedir soruyor
Elinde bir deste gül var
Dağda taşta yari arıyor

Ah aman aman
Emrah ölürse
Mezarıma anam gelmesin

Beyaz giyme söz olurmuş
Siyah giyme toz olurmuş
Göl başına gidersek
Muradımız tez olurmuş

Top Page
top
 


HER GÜN BİR AŞK UĞRUNUN ( DİLEY LEY)

Her gün bir aşk uğrunun
şerefine içersin
beni toprak mı sandın
çiğneyipte geçersin

Yollarında ağladım
gözümde yaş kalmadı
başımı vurmadığım
toprakta taş kalmadı

Top Page
top
 


BURASI MUŞTUR

Havada bulut yok bu ne dumandır
Mahlede ölüm yok bu ne figandır
Şu yemen elleri ne de yamandır

Ah o yemen'dir, gülü çemendir
Giden gelmiyor, acep nedendir
Burası muş'tur, yolu yokuştur
Giden gelmiyor(dönmüyor), acep ne iştir

Kışla'nın önünde redif sesi var
Açın çantasında bakın nesi var
Bir çift kunduruyla bir de fesi var

Dön gel ağam dön gel dayanamirem
Uyku gaflet bastı uyanamirem
Ağam öldüğüne inanamirem

Top Page
top
 


OY NEDİM

Bu gece uymamişim
Uykuma doymamişim
Kirpik seni keserim
Yar gelmiş duymamişim
Oy Nedim Nedim Nedim

Verseler yari bana
Dunyada mali nedim

Bu gece Ne gecedir
Baş yastik dan yücedir
Yastık kurbanın olam
Yar yatışı nicedir
Oy Nedim Nedim Nedim

Top Page
top